четвртак, 16. април 2015.

Stare konzerve koje su dobile svoju drugu namenu i tako postale saksije


Od kada se moj život promenio tj. od kada su u njega ušetali najpre jedan veliki M., a posle nekog vremena i jedna mala T., pored mnogo većeg broja obaveza, moja potreba za ukrašavanjem prostora oko mene je sve više rasla. Umesto umora, koji je doduše umeo da bude prisutan, mnogo češće se javljalo malo, slatko uživanje u naizgled dosadnim stvarima kao što je spremanje doručka, pospremanje igračaka, pa čak i peglanje veša. Tako se desilo i sa organizovanjem moje male, urbane, cvetne bašte na našoj takođe maloj terasi.

Pošto mnogo volim cveće, konzerve ukrašene dekupaž tehnikom su mi izgledale kao lepo rešenje za saksije za novo cveće ovoga proleća. Kako su konzerve obrađene možete pogledati ovde. Prilikom presađivanja cveća, koristila sam polomljene tanjire i šoljice, koje sam stavljala na dno konzerve-saksije i oni su poslužili kao drenažni sloj tj. sloj materijala u koji bi trebalo da se skuplja višak vode. Zapravo, želela sam da izbegnem bušenje dna konzerve i podmetanje na razne tanjiriće i tacne. Ovo rešenje mi se učinilo praktičnije. Videćemo do kraja sezone da li je bilo dobro. Nakon toga konzerve sam napunila zemljom za saksijsko cveće.



Planiram da u nekom od narednih postova, svakako uskoro, detaljno opišem tehniku dekupaža koju koristim. Stavila bih akcenat na tehnološki deo, pa se nadam da će se i link od tog teksta pojaviti ovde.





Pozdravlja vas Marija

6 коментара:

  1. Divno je...potpuno razumem potrebu za ulepšavanjem prostora :)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Marija interesuje me da li je ovaj proces sa lomnjenom keramikom prosao uspesno posto planiram da uradim neke konzervice?

    Sara

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Saro, izvini, nekako mi je tvoj komentar promakao. Nadam se da si u međuvremenu ukrasila neku konzervciu. Da, lomljena keramika je dobro rešenje. Potrebno je da drenažni sloj bude u kozervi visine oko 5cm, kako bi voda mogla da se skuplja na dno. Javi kako su ispale konzervice, i ako imaš neku sličicu, pošalji nam. Veliki pozdrav, Marija

    ОдговориИзбриши