субота, 20. децембар 2014.

Lila čipka i novi novčanik




Pre malo više od nedelju dana, u našem poštanskom sandučetu zatekla sam obaveštenje da je pristigla pošiljka koju bi trebalo da preuzmem u pošti br. 29. Znala sam šta dobila, jer sam paketić očekivala. Ceca mi je poslala ručno pravljen novčanik. Da, bio je to pravi mali, lični poklon, sa sve dezenom, čipkom, unutrašnjom postavom... zaista stvoren za mene. Nadam se da ce Ceca u nekom narednom postu opisati postupak pravljenja, posebno što je iz njenog kreativnog kutka tom prilikom izašlo nekoliko, da ih tako nazovem, personalizovanih novčanika. Iako je pored svake slike napisala ime osobe kojoj je namenila, naše karaktere je jako lepo pretočila u ukrase na novčanicima, tako da sam za svaki znala za koga je određen.

Dok sam pravila kompoziciju za fotografisanje, male ruke su se umešale.





1 коментар: